ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

رونمایی از توکن لیکوئید استیکینگ سولانا توسط بایننس

2024/09/04
10:03
16

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، در نظر دارد تا پایان سپتامبر محصول جدیدی برای استیکینگ سولانا (SOL) معرفی کند. این ابزار که با نام BNSOL شناخته می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های SOL خود را استیک کنند و بخشی از کارمزدهای پرداختی توسط شبکه را به دست آورند. همچنین کاربران می‌توانند یک توکن لیکوئید استیکینگ دریافت کنند که حتی در حالی که توکن‌های اصلی قفل شده‌اند، قابل استفاده است.

 

ویشال ساچندران، مدیر بازارهای منطقه‌ای بایننس، در این باره گفت: «برخلاف استیکینگ معمولی که دارایی‌ها را قفل می‌کند، BNSOL به کاربران این امکان را می‌دهد که نقدینگی خود را آزاد کنند، به طور مستمر پاداش کسب کنند و به راحتی در پلتفرم بایننس و اکوسیستم دیفای شرکت کنند. این ویژگی‌ها BNSOL را به راه‌حلی ایده‌آل برای افرادی تبدیل می‌کند که به دنبال بهره‌برداری حداکثری از پتانسیل توکن‌های استیک شده سولانا هستند.»

 

کاربرد توکن مایع BNSOL به پذیرش آن در بخش دیفای مبتنی بر سولانا بستگی دارد. توکن‌های لیکوئید استیکینگ نوعی ارز دیجیتال هستند که نشان‌دهنده دارایی‌های کاربر در بلاکچین‌های مبتنی بر اثبات سهام مانند سولانا یا اتریوم است و به کاربران اجازه می‌دهد در حالی که وثیقه اصلی آن‌ها قفل است، به ترید و دسترسی به پلتفرم‌های دیفای بپردازند.

 

بایننس این توکن‌ها را با یک نرخ بهره سالانه (APR) دینامیک برنامه‌ریزی کرده است که بر اساس پرداخت‌های فعلی استیکینگ سولانا تنظیم می‌شود و به نسبت کمیسیون وابسته به مقدار پاداش‌های انباشته و ارزش BNSOL نسبت به SOL عمل می‌کند. کاربران می‌توانند توکن‌های خود را با توجه به دوره انتظار بازخرید کنند.

 

بایننس به صورت رسمی راه‌اندازی این پروتکل را اواخر این ماه اعلام خواهد کرد.


منبع : The block