ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پروژه کریپتوی ترامپ: پروتکل DeFi جدید بر پایه کدهای Dough Finance

2024/09/04
10:06
11

گزارش جدیدی از CoinDesk که روز سه‌شنبه منتشر شد، جزئیات تازه‌ای از پروژه کریپتوی مرتبط با دونالد ترامپ با نام World Liberty Financial را فاش کرده است. بر اساس وایت‌پیپر این پروژه، که در حال بررسی است، این پروژه بر روی پلتفرم دیفای Aave و بلاکچین اتریوم ساخته خواهد شد و حول یک "سیستم حساب اعتباری" متمرکز خواهد بود.

 

با اینکه این پروژه در اواخر ماه آگوست معرفی شد (ابتدا با نام The DeFiant Ones)، اما جزئیات زیادی از آن منتشر نشده بود. گفته می‌شود که پسران ترامپ دونالد ترامپ جونیور، اریک و بارون ۱۸ ساله همگی در برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نهایی این پروژه دخیل هستند. این اعلامیه همچنین همزمان با رونمایی از سری جدید NFT‌های دونالد ترامپ منتشر شد.

 

بر اساس وایت‌پیپر و کدهای منبع حذف‌شده از GitHub، پروژه World Liberty Financial از پروتکل دیفای Dough Finance الهام گرفته شده است، هرچند هنوز تأیید نشده که از کدهای این پروتکل در محصول نهایی استفاده خواهد شد. تیم پروژه همچنین قصد دارد یک توکن حکمرانی غیرقابل انتقال با نام WLFI صادر کند.

 

جالب اینکه، به گزارش CoinDesk، بنیان‌گذاران Dough، زاکاری فولکمن و چیس هرو، به عنوان مدیر عملیات و سرپرست داده و استراتژی‌های این پروژه معرفی شده‌اند. جالب‌تر اینکه، در ماه جولای، پروتکل Dough Finance با حمله وام سریع به ارزش ۱.۸ میلیون دلار مواجه شد.

 

اعضای خانواده ترامپ به مردم هشدار داده‌اند که مراقب کلاهبرداری‌های احتمالی باشند و اعلام کرده‌اند که اطلاعیه‌های رسمی درباره این پروژه از طریق کانال‌های شخصی و حرفه‌ای آنها منتشر خواهد شد.

 

ترامپ که در ابتدا نسبت به ارزهای دیجیتال بدبین بود، اکنون به‌طور کامل از این صنعت و فناوری استقبال کرده است. این تغییر رویکرد باعث شده که تعدادی از شخصیت‌های برجسته کریپتو از رئیس‌جمهور سابق حمایت کرده و به کمپین او کمک مالی کنند.


منبع : The block