ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معرفی پلتفرم جدید اتریوم با قفل‌های نقدینگی امن برای جلوگیری از کلاهبرداری

2024/09/04
10:12
9

پلتفرم Ethervista به تازگی بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده و هدف آن ارائه قفل‌های نقدینگی نوآورانه برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های معروف به "Rug Pull" است.

 

این پلتفرم، که به کاربران امکان ایجاد و راه‌اندازی توکن‌های میم مانند پلتفرم Pump.fun را می‌دهد، به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) فعالیت می‌کند و از مدل قفل نقدینگی پنج‌روزه بهره می‌برد تا از وقوع کلاهبرداری‌های زودهنگام در چهار روز ابتدایی پس از راه‌اندازی پروژه‌ها جلوگیری کند.

 

Ethervista به منظور تضمین موفقیت طولانی‌مدت پروژه‌ها، سازندگان را با نقدینگی و کارمزدهایی که با افزایش حجم معاملات رشد می‌کنند، تشویق می‌کند. این رویکرد هم برای کاربران و هم برای سازندگان سودآور است و تعهدات بلندمدت را نسبت به فروش سریع یا برداشت نقدینگی جذاب‌تر می‌سازد.

 

در 24 ساعت گذشته، Ethervista توجه زیادی را در جامعه کریپتو به خود جلب کرده و بیش از 150 اتریوم را به عنوان کارمزد تراکنش‌ها مصرف کرده است. توکن نخست این پلتفرم به نام **VISTA** به سرعت ارزش خود را افزایش داده است. این توکن با مکانیزم بازخرید و سوزاندن خودکار عرضه محدود 1 میلیون واحدی دارد و تاکنون بیش از 2.17% از کل عرضه آن سوزانده شده است.

 

یک تحلیل‌گر بلاکچین از شرکت Arkham Intelligence گزارش داده که یکی از معامله‌گران با سرمایه‌گذاری 5,000 دلار در VISTA توانسته در عرض 48 ساعت سودی معادل 670,000 دلار به دست آورد، که نشان از بازدهی بیش از 130 برابری دارد.

 

راه‌اندازی Ethervista همزمان با موفقیت‌های پلتفرم Pump.fun در کسب 100 میلیون دلار درآمد در مدت زمان کمتر از هفت ماه صورت گرفته است. این موفقیت در حالی به دست آمده که رقابت در این حوزه با ورود پلتفرم‌های جدیدی مانند SunPump در شبکه TRON شدت گرفته است.


منبع : Cryptoslate