ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

آغاز معاملات ۲۴ ساعته بیت‌کوین و اتریوم توسط بانک ZK

2024/09/04
20:59
9

بانک Zürcher Kantonalbank (ZKB)، چهارمین بانک بزرگ سوئیس، به تازگی خدمات معاملاتی و ذخیره‌سازی امن ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم را معرفی کرده است. مشتریان این بانک از این پس می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته از طریق پلتفرم‌های ZKB eBanking و ZKB Mobile Banking به معامله بیت‌کوین و اتریوم بپردازند.

 

این بانک با همکاری Crypto Finance AG، که زیرمجموعه‌ای از گروه Deutsche Börse است، این امکان را فراهم کرده و به امنیت کلیدهای خصوصی مشتریان توجه ویژه‌ای دارد. الکساندرا اسکریبا، رئیس مشتریان نهادی و چندملیتی ZKB، تأکید کرده که این خدمات علاوه بر امنیت بالا، قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر ارزها و کاربردها را نیز داراست. او بیان کرد: "در زمینه ارزهای دیجیتال، بانک ZKB نقش حیاتی در ذخیره‌سازی امن کلیدهای خصوصی بر عهده دارد، بنابراین مشتریان نیازی به داشتن کیف پول شخصی یا نگرانی درباره امنیت کلیدهای خصوصی خود ندارند."

 

علاوه بر این، ZKB یک راهکار کسب‌وکار به کسب‌وکار (B2B) ارائه می‌دهد که به دیگر بانک‌های سوئیسی امکان ارائه خدمات معاملاتی و نگهداری ارزهای دیجیتال را می‌دهد. بانک Thurgauer Kantonalbank اولین بانکی است که این خدمت را پذیرفته است.

 

افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در بانکداری سنتی

آغاز خدمات معاملاتی ارزهای دیجیتال توسط ZKB نشان‌دهنده روندی گسترده‌تر در پذیرش بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال توسط مؤسسات مالی بزرگ است. این رویکرد نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال به تدریج به یک طبقه دارایی جدید و پایدار در صنعت مالی تبدیل می‌شوند.


منبع : Cryptoslate