ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ارتقاء بزرگ فلو: همکاری با گوگل و یوبی‌سافت

2024/09/05
13:37
13

شبکه فلو (Flow) که به عنوان بستر لایه اول برای پروژه‌هایی همچون NBA Top Shot شناخته می‌شود، با ارتقاء به معادل‌سازی با ماشین مجازی اتریوم (EVM) خبر از همکاری با گوگل و یوبی‌سافت به عنوان اپراتورهای نود داد. ارتقاء «کرشندو» اکنون بر روی شبکه اصلی فعال شده و باعث افزایش سازگاری چندزنجیره‌ای، بهبود کارایی ذخیره‌سازی و کاهش مصرف حافظه شده است.

 

این ارتقاء قابلیت پشتیبانی از توکن‌های ERC-20 و ERC-721 را داراست و به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد اپلیکیشن‌های نسل آینده، از دیفای و NFT گرفته تا پرداخت‌های دیجیتال، را فراهم می‌کند. همچنین، زبان برنامه‌نویسی Cadence 1.0 نیز برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال از جمله آثار هنری و کلکسیون‌ها معرفی شده است.

 

به گفته روهم قهرگوزلو، بنیان‌گذار Dapper Labs، این به‌روزرسانی گامی مهم در جهت ارتقاء مقیاس‌پذیری و امنیت شبکه است و امکان ساخت و انتقال دارایی‌ها به‌طور یکپارچه بین فلو و سایر اکوسیستم‌های سازگار با EVM را فراهم می‌سازد.

 

همچنین، برنامه پاداش‌دهی به جامعه فلو با هدف تشویق کاربران به مشارکت در شبکه و توسعه‌دهندگان به ایجاد برنامه‌های جدید معرفی شده است. این برنامه شامل پاداش‌های متنوعی از جمله کلکسیون‌های دیجیتال و هدایا است.

 

در کنار این تحولات، تیم فلو از تور جهانی خود برای توسعه‌دهندگان خبر داد که رویدادهایی حضوری و مجازی را در شهرهای مختلف جهان برگزار خواهد کرد.


منبع : Cryptonews