ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

برنامه ریپل برای عرضه استیبل‌کوین در ژاپن

2024/09/06
16:08
13

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به زودی یک استیبل‌کوین به نام RUSD در ژاپن عرضه کند. او در مصاحبه‌ای با بلومبرگ اظهار داشت که این استیبل‌کوین پس از تأیید نهایی توسط مقامات نظارتی ایالات متحده به بازار خواهد آمد.

 

گارلینگهاوس بیان کرد که ژاپن، با وجود محافظه‌کاری در برخی زمینه‌ها، یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تنظیم‌گری ارزهای دیجیتال است. او افزود که سازمان خدمات مالی ژاپن (FSA) چارچوب شفافی برای نحوه نظارت بر ارزهای دیجیتال تعیین کرده است.

 

ریپل، علاوه بر استیبل‌کوین دلاری، در نظر دارد به مرور زمان کوینی با پشتوانه ین ژاپن را نیز عرضه کند. این شرکت در ایالات متحده همکاری قوی‌ای با وزارت خدمات مالی نیویورک (NYDFS) دارد و امیدوار است با پشتیبانی‌های لازم، بتواند به سرعت استیبل‌کوین RUSD را روانه بازار کند.

 

تفاوت توکن بومی XRP و استیبل‌کوین RUSD

توکن بومی ریپل، XRP، به عنوان یک "دارایی پل" برای انتقال پول بین‌المللی استفاده می‌شود. با این حال، با رشد بازار استیبل‌کوین‌ها که اکنون ارزش کلی آن به ۱۷۰ میلیارد دلار رسیده، ریپل فرصت بزرگی برای ورود به این حوزه می‌بیند و پیش‌بینی می‌شود این بازار طی پنج سال آینده به ۲ تا ۳ تریلیون دلار برسد.


منبع : Cryptonews