ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری SingularityNET، Fetch.ai و Ocean Protocol: راه‌اندازی توکن FET روی بلاکچین کاردانو

2024/09/07
10:21
18

اتحاد سه شرکت SingularityNET، Fetch.ai و Ocean Protocol تحت عنوان «اتحاد هوش مصنوعی فوق‌العاده» (ASI)، به طور رسمی توکن FET را بر روی بلاکچین کاردانو راه‌اندازی کرد. این اقدام به دلیل امنیت بالا، سرعت، و هزینه‌های پایین تراکنش‌های کاردانو انجام شد.

 

بر اساس اعلام این اتحاد، کاردانو با زیرساخت قوی و امنیت بی‌نظیرش بستر مناسبی برای توسعه اکوسیستم هوش مصنوعی غیرمتمرکز و اخلاقی محسوب می‌شود. بن گورتزل، مدیرعامل SingularityNET و این اتحاد، در این باره گفت: «زیرساخت‌های کاردانو از روزهای اولیه منبع الهام ما بوده است.»

 

توکن FET که اکنون با نشان ASI شناخته می‌شود، به عنوان یک توکن بومی کاردانو (CNT) عرضه شده و قابلیت‌های بیشتری برای تعامل با اکوسیستم این شبکه به ارمغان می‌آورد. این تغییر به عنوان بخشی از استراتژی کلی برای ارتقای قابلیت همکاری بین شبکه‌های بلاکچینی مختلف انجام شده است.

 

علاوه بر این، اتحاد هوش مصنوعی فوق‌العاده قصد دارد با ابزارهای جدیدی همچون مهاجرت مستقیم از CNT-AGIX به CNT-FET و پل به‌روزرسانی شده بین اتریوم و کاردانو، نقدینگی و دسترسی به توکن FET را بهبود بخشد و پذیرش بیشتری در اکوسیستم غیرمتمرکز ایجاد کند.

 

این اتحاد همچنان به توسعه‌دهندگان و جامعه دعوت می‌کند تا در این اکوسیستم هوش مصنوعی غیرمتمرکز نقش‌آفرینی کنند و با آن همراه شوند. این همکاری جدید نشان‌دهنده گامی بزرگ در مسیر توسعه هوش مصنوعی عمومی و آینده‌ای است که در آن هوش مصنوعی فوق‌العاده نقش مهمی ایفا خواهد کرد.


منبع : Cryptobriefing