ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

احتمال عرضه توکن توسط Polymarket

2024/09/09
11:48
16

در حالی که بازار پیش‌بینی ارزهای دیجیتال در حال رشد است، گمانه‌زنی‌ها پیرامون عرضه توکن توسط Polymarket افزایش یافته است. برخی کاربران به امید دریافت ایردراپ، شروع به فعالیت‌های خاصی کرده‌اند.

 

هرچند Polymarket هنوز به صورت رسمی برنامه‌ای برای عرضه توکن اعلام نکرده و به درخواست رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است، اما با توجه به افزایش حجم معاملات در این پلتفرم و نزدیک شدن به انتخابات آمریکا، انتظار می‌رود که این توکن در سال آینده عرضه شود. گروهی از کاربران نیز با هدف دریافت ایردراپ احتمالی، در حال افزایش حجم معاملات خود هستند.

 

معامله‌گران تلاش می‌کنند تا با بالا بردن مصنوعی حجم معاملاتشان، شانس خود را برای دریافت جوایز احتمالی ایردراپ افزایش دهند. به گفته برخی معامله‌گران بزرگ در Polymarket، این کاربران با خرید و فروش سریع سهام خود، حجم معاملاتشان را افزایش می‌دهند، بدون اینکه سرمایه خود را از دست بدهند، چرا که Polymarket هیچ هزینه تراکنشی دریافت نمی‌کند.

 

با توجه به اینکه این پلتفرم تاکنون هزینه‌ای از تراکنش‌ها دریافت نکرده است و اخیراً یک دور سرمایه‌گذاری به مبلغ ۷۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرده، احتمال عرضه توکن برای گسترش فعالیت‌ها بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

 

حجم معاملات Polymarket در ماه اوت ۲۰۲۴ به حدود ۴۷۳ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده رشد ۵۹۶۱ درصدی نسبت به سال گذشته است. افزایش حساب‌های جدید و افزایش شدید حجم معاملات به ویژه به دلیل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بوده است.

 

در حالی که برخی کاربران در حال افزایش حجم معاملات برای دریافت ایردراپ هستند، برخی نهنگ‌های Polymarket این رفتار را ناپسند دانسته و معتقدند که احتمالاً این حجم مصنوعی در فرآیند ایردراپ پاداش نخواهد گرفت.


منبع : NewsBTC