ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پلتفرم وفاداری جدید فوربز با فناوری بلاکچین

2024/09/10
08:33
26

فوربز در همکاری با بنیاد qiibee قصد دارد پلتفرم وفاداری جدید مبتنی بر بلاکچین خود را راه‌اندازی کند. این پلتفرم که در پایان سال جاری معرفی می‌شود، هدفش تغییر شیوه تعامل جوامع وب3 با برندها از طریق پاداش‌های نوآورانه است.

 

Taha Ahmed، مدیر ارشد رشد فوربز، اعلام کرد که این برنامه وفاداری به کاربران نه‌تنها پاداش‌های ملموس ارائه می‌دهد، بلکه امکانات گسترده‌ای از جمله کارت‌های هدیه برای برندهایی مانند Amazon و Apple، کمک‌های خیریه و امتیازات سفر هوایی را نیز در اختیار آنها قرار می‌دهد. او افزود: «اعضای ما می‌توانند پاداش‌هایی که با ارزش‌ها و علایق آن‌ها همخوانی دارد، دریافت کنند.»

 

این پلتفرم با استفاده از فناوری بلاکچین، امکان کسب، پیگیری و بازخرید پاداش‌ها را به‌صورت شفاف و ایمن فراهم می‌کند. بنیاد qiibee، با تخصص در استفاده از بلاکچین برای ایجاد و مدیریت توکن‌های وفاداری، زیرساخت این پلتفرم را فراهم کرده است.

 

Gabriele G. Giancola، مدیرعامل بنیاد qiibee، گفت: «ما پلتفرمی ارائه می‌دهیم که انعطاف‌پذیری، کاربرد دنیای واقعی و استاندارد جدیدی از پاداش‌های دیجیتال را به کاربران ارائه می‌کند.»

 

همچنین، شرکت‌کنندگان در رویداد Crypto Carnival در سنگاپور در تاریخ 19 سپتامبر، فرصت خواهند داشت که به طور اولیه با این پلتفرم وفاداری آشنا شوند و FOR3 points دریافت کنند که قابل بازخرید در پلتفرم است.


منبع : Cryptobriefing