ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گسترش حضور بلاکچین Oasys ژاپن در کره جنوبی با همکاری SK Planet

2024/09/10
08:38
26

بلاکچین ژاپنی Oasys با همکاری SK Planet، زیرمجموعه شرکت بزرگ مخابراتی SK Telecom کره جنوبی، به دنبال گسترش حضور خود در بازار کره جنوبی است. این همکاری قرار است میلیون‌ها کاربر جدید را به اکوسیستم بازی Oasys جذب کند.

 

طبق بیانیه‌ای که Oasys منتشر کرده، SK Planet با داشتن پلتفرم پاداش OK Cashbag که ۲۸ میلیون عضو و ۷۵ هزار فروشگاه وابسته دارد، امکان دسترسی Oasys به این بازار بزرگ کره جنوبی را فراهم می‌کند.

 

به عنوان بخشی از این همکاری، SK Planet به عنوان یک اعتبارسنج (Validator) در شبکه Oasys فعالیت خواهد کرد. کاربران می‌توانند توکن‌های OAS خود را مستقیماً از طریق کیف پول‌هایشان به گره SK Planet واگذار کنند. همچنین، کیف پول دیجیتال UPTN Station نیز به Oasys Hub متصل خواهد شد.

 

دایکی موریاما، مدیر Oasys، اعلام کرد که این همکاری به بهبود تلاش‌های پروتکل در جهت پذیرش گسترده‌تر بازی‌های بلاکچینی و امکان بهره‌برداری توسعه‌دهندگان از پایگاه کاربران گسترده SK Planet کمک خواهد کرد. Oasys تاکنون همکاری‌های مهمی با غول‌های صنعت بازی‌سازی کره جنوبی ایجاد کرده است؛ از جمله همکاری با بخش بازی‌های وب ۳ شرکت Kakao و همکاری با توسعه‌دهنده بازی کره‌ای Com2uS.


منبع : The block