ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ادغام Paypal و Venmo با سرویس نام اتریوم (ENS): تسهیل پرداخت‌های کریپتو

2024/09/10
21:02
31

شرکت Paypal و Venmo با ادغام سرویس نام اتریوم (ENS) در پلتفرم‌های پرداخت خود، گامی بزرگ در تسهیل تراکنش‌های ارزهای دیجیتال برداشتند. این سرویس، سیستمی غیرمتمرکز است که نام‌های خوانا و قابل درک را به آدرس‌های کریپتو اختصاص می‌دهد.

 

اکنون کاربران Paypal و Venmo می‌توانند با وارد کردن نام ENS گیرنده، به سادگی و بدون نیاز به وارد کردن یا اسکن آدرس‌های پیچیده کیف پول‌های دیجیتال، پرداخت‌های ارز دیجیتال انجام دهند. این قابلیت ابتدا برای کاربران آمریکایی فعال خواهد شد.

 

ادغام ENS با این پلتفرم‌ها، خطر بروز اشتباه در تراکنش‌های کریپتو را کاهش داده و مدیریت آدرس‌های کیف پول را آسان‌تر می‌کند. پیش از این، کاربران مجبور بودند آدرس‌های کیف پول را به صورت دستی وارد یا از کدهای QR استفاده کنند.

 

مارتا کورا، مدیر توسعه کسب و کار ENS Labs، اظهار داشت که همکاری با Paypal و Venmo به کاربران تازه‌کار و افرادی که به پلتفرم‌های سنتی Web2 آشنا هستند، کمک می‌کند تا به راحتی با فضای دیفای تعامل داشته باشند.

 

سرویس ENS که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد، تاکنون بیش از ۲ میلیون نام را به‌صورت زنجیره‌ای و بیش از ۴ میلیون نام را به‌صورت خارج از زنجیره ثبت کرده است. Venmo، که متعلق به Paypal است، از سال ۲۰۲۱ پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را آغاز کرد.


منبع : The block