ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

رونمایی State Street از سه صندوق قابل معامله جدید مرتبط با ارزهای دیجیتال با مدیریت Galaxy Digital

2024/09/10
21:07
33

شرکت State Street Global Advisors با همکاری Galaxy Asset Management، سه صندوق قابل معامله (ETF) جدید مرتبط با ارزهای دیجیتال معرفی کرد. این صندوق‌ها بر سرمایه‌گذاری در شرکت‌های حوزه بلاکچین، دارایی‌های دیجیتال و تکنولوژی‌های نوآورانه تمرکز دارند.

 

صندوق‌های جدید شامل SPDR Galaxy Digital Asset Ecosystem ETF (DECO)، SPDR Galaxy Hedged Digital Asset Ecosystem ETF (HECO) و SPDR Galaxy Transformative Tech Accelerators ETF (TEKX) هستند. این صندوق‌ها به دنبال ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پیشگام فناوری بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال هستند.

 

آنا پاگلیا، مدیر ارشد State Street Global Advisors، بیان کرد: «دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاکچین قدرت تحول در بازارهای مالی و اقتصاد جهانی را دارند و بسیاری از شرکت‌ها از طریق این تکنولوژی‌ها رشد خواهند کرد.»

 

صندوق DECO روی شرکت‌هایی تمرکز دارد که از پذیرش بلاکچین و ارزهای دیجیتال بهره می‌برند، از جمله ماینرهای بیت‌کوین مانند Core Scientific، Hut 8 و Terawulf. HECO نیز با استفاده از ابزارهای پوشش ریسک مانند گزینه‌های خرید و فروش به مدیریت نوسانات می‌پردازد. TEKX نیز در شرکت‌های پشتیبان فناوری‌های نوآورانه مانند بلاکچین و هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

کریس راین، مدیر پورتفوی این صندوق‌ها از طرف Galaxy، اظهار داشت که این ETF‌ها به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند تا از فرصت‌های موجود در صنعت بلاکچین استفاده کنند و در عین حال ریسک نوسانات را مدیریت کنند.


منبع : Cryptobriefing