ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تلاش بانک کریپتوی Amina برای دریافت مجوز VASP در اتریش

2024/09/10
21:10
28

بانک کریپتوی سوئیسی Amina در حال درخواست برای دریافت مجوز ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) از سازمان نظارت مالی اتریش است. مدیر عامل بانک، فرانتس برگمولر، اعلام کرد که این بانک در آستانه سوددهی است، اما در حال حاضر تمرکز خود را بر روی سرمایه‌گذاری برای رشد قرار داده است.

 

Amina، که پیشتر با نام SEBA Bank شناخته می‌شد، در سال ۲۰۲۲ دفتر مرکزی خود را در زوگ، سوئیس تأسیس کرد و اکنون به دنبال توسعه فعالیت‌های خود در اروپا است. تلاش Amina برای دریافت این مجوز با اجرای مقررات بازارهای دارایی‌های کریپتو (MiCA) در اتحادیه اروپا هم‌زمان شده است. این مقررات اولین تلاش اتحادیه اروپا برای استانداردسازی قوانین مربوط به دارایی‌های کریپتو در سطح کشورهای عضو است.

 

برگمولر همچنین به تقاضای بالای وام‌های پشتوانه‌دار با ارزهای دیجیتال اشاره کرد و گفت: «Amina به دنبال تبدیل شدن به بانک پیشرو در اکوسیستم کامل کریپتو، از جمله ماینرها، بنیادها و صندوق‌های کریپتو است.»

 

او افزود که بسیاری از مشتریان بانک، که سابقه بیش از ده سال در سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند، با آرامش و آگاهی از نوسانات بازار، سرمایه‌های خود را نگه می‌دارند و این امر به آنها کمک می‌کند تا از فراز و نشیب‌های بازار کریپتو عبور کنند.


منبع : Cryptonews