ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

راه‌اندازی صندوق بسته جدید XRP توسط Grayscale

2024/09/13
13:05
13

شرکت Grayscale اعلام کرد که قصد دارد یک صندوق بسته جدید برای توکن XRP راه‌اندازی کند، که به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد به این ارز دیجیتال محبوب دسترسی پیدا کنند.

 

Grayscale پیش‌تر نیز یک صندوق XRP را مدیریت می‌کرد، اما در سال ۲۰۲۱ آن را پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه شرکت Ripple تعطیل کرد. SEC ادعا کرده بود که XRP به عنوان یک اوراق بهادار تحت قوانین ایالات متحده محسوب می‌شود. شرکت Ripple که از XRP در تراکنش‌های برون‌مرزی استفاده می‌کند، بیشترین ارتباط را با این توکن دارد.

 

در حال حاضر XRP به‌عنوان هفتمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار شناخته می‌شود و ارزش بازار آن بیش از ۳۲ میلیارد دلار است.

 

رایهانه شریف-عسکری، رئیس بخش محصولات و تحقیقات Grayscale، در بیانیه‌ای گفت: "ما معتقدیم که Grayscale XRP Trust به سرمایه‌گذاران امکان دسترسی به پروتکلی با کاربرد واقعی را می‌دهد. با تسهیل پرداخت‌های برون‌مرزی که تنها در چند ثانیه انجام می‌شوند، XRP این پتانسیل را دارد که زیرساخت‌های مالی قدیمی را متحول کند."

 

اوایل این ماه، Grayscale Investments همچنین یک صندوق برای توکن Avalanche راه‌اندازی کرد تا سرمایه‌گذاران معتبر بتوانند به AVAX، توکن بومی شبکه بلاکچین Avalanche، دسترسی پیدا کنند.


منبع : The block