ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

اتحاد Ripple، Hedera و Aptos برای تطابق با مقررات MiCA و حفظ پایداری

2024/09/17
08:58
31

اتحاد جدید MiCA Crypto با هدف استانداردسازی گزارش‌دهی‌های مرتبط با مقررات رمزارزها و افزایش پایداری در اروپا شکل گرفته است.

 

این اتحاد که در 16 سپتامبر توسط بنیاد علم DLT معرفی شد، از اعضای بنیان‌گذاری چون Hedera، Ripple و Aptos بهره می‌برد. مقررات MiCA که توسط اتحادیه اروپا تصویب شده است، به دنبال ایجاد محیطی قانونی برای دارایی‌های دیجیتال است که هم به محافظت از کاربران رمزارز کمک کرده و هم نوآوری را تقویت می‌کند.

 

گزارش‌دهی استاندارد

بر اساس MiCA، ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های رمزارزی (CASP) ملزم به افشای اطلاعاتی در مورد تأثیرات زیست‌محیطی فعالیت‌های خود هستند. عدم وجود الگوی رسمی برای این گزارش‌ها می‌تواند منجر به عدم تطابق با مقررات شود. اتحاد MiCA Crypto با همکاری بنیاد DLT، به دنبال ساده‌سازی این فرآیند و ارائه ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید گزارش‌های مورد نیاز و همچنین ارتقاء شاخص‌های پایداری است.

 

هدف اتحاد MiCA Crypto

این اتحاد به پروژه‌های بلاک‌چینی و ارائه‌دهندگان خدمات رمزارزی کمک می‌کند تا به شیوه‌ای هماهنگ با مقررات MiCA سازگار شوند و همچنین ابزارهایی برای تسهیل در رعایت این مقررات فراهم کند. اعضای این اتحاد به شاخص‌های پایداری انحصاری و ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت که به آن‌ها کمک می‌کند تا با سرعت و کارایی بیشتری الزامات را رعایت کنند و پایداری بلندمدت وب 3.0 را تضمین کنند.

 

این حرکت از سوی بنیاد DLT و اعضای این اتحاد، به عنوان گامی در جهت ارتقای شفافیت و ایجاد چارچوب‌های قانونی مناسب برای کاربران و صنعت رمزارز در اروپا مطرح شده است.


منبع : Cryptoslate