ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری چین‌لینک و فایربلاکس برای ارائه راهکار جامع مدیریت و انتشار استیبل‌کوین‌ها

2024/09/17
09:17
20

شرکت چین‌لینک لبز و فایربلاکس به منظور ارائه راهکار جامع برای مدیریت و انتشار استیبل‌کوین‌ها، با یکدیگر همکاری می‌کنند. این پلتفرم ترکیبی از فناوری‌های ایمن فایربلاکس در حوزه نگهداری و مدیریت دارایی‌ها و شبکه اوراکل غیرمتمرکز چین‌لینک است و به عنوان یک راهکار جامع برای انتشار و مدیریت استیبل‌کوین‌ها معرفی شده است.

 

انجی واکر، مدیر جهانی بانکداری و بازارهای سرمایه در چین‌لینک لبز، اعلام کرد که این همکاری، رشد بازار پول‌های توکنیزه‌شده از جمله استیبل‌کوین‌ها را تسریع خواهد کرد. این راهکار نوآورانه، قابلیت‌هایی همچون انتشار ایمن، شفافیت بیشتر، دسترسی به داده‌های بازار در لحظه، و انطباق با مقررات KYC/AML و قوانین مسافرتی را در بر دارد. این پلتفرم به بانک‌ها و موسسات مالی کمک می‌کند تا با سهولت بیشتری استیبل‌کوین‌ها را در بازارهای مالی جهانی منتشر و مدیریت کنند و بدین ترتیب پذیرش استیبل‌کوین‌ها در سطح موسسات و مشتریان خرد افزایش یابد.

 

استیون ریچاردسون، مدیر بازارهای مالی در فایربلاکس، اظهار داشت که این همکاری به موسسات مالی یک راهکار جامع از مرحله نگهداری ذخایر تا انتشار، توزیع و تطابق با مقررات ارائه می‌دهد و امکان رویت کامل دارایی‌ها را در چندین زنجیره مختلف فراهم می‌کند. همچنین پابلو آربولدا، مدیرعامل ونییا (یک شرکت دارایی دیجیتال تحت گروه بانکولومبیا)، از این همکاری به عنوان یک پیشرفت مهم برای پذیرش دارایی‌های دیجیتال و ایجاد زیرساخت‌های ایمن و قابل اعتماد یاد کرد.


منبع : Cryptobriefing