ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت MoviePass با همکاری شبکه Sui امکان پرداخت با USDC را فراهم می‌کند

2024/09/17
19:49
23

شرکت MoviePass با همکاری شبکه Layer 1 جدید Sui، به کاربران این امکان را می‌دهد که از استیبل‌کوین USDC برای پرداخت اشتراک‌های سینمایی استفاده کنند. این شبکه، که بر پایه پروژه ناکام بلاک‌چین متا ساخته شده است، قرار است USDC را در هفته‌های آینده به پلتفرم خود اضافه کند.

 

در این همکاری، بنیاد Sui همچنین به عنوان بخشی از توافق، سهمی از سهام MoviePass را به دست خواهد آورد، هرچند جزئیات دقیق توافق منتشر نشده است.

 

علاوه بر پرداخت‌های با استیبل‌کوین، Sui و MoviePass قصد دارند به کاربران "پاداش‌های زنجیره‌ای" برای مشارکت خود ارائه دهند و امکان خرید "کلکسیون‌های دیجیتال منحصر به فرد" و "استیکینگ طرفداران" را فراهم کنند. کاربران همچنین قادر خواهند بود به تأمین مالی فیلم‌ها کمک کنند.

 

استیسی اسپایک، مدیرعامل MoviePass، اظهار کرد: "Web3 نقش کلیدی در دسترسی بیشتر به تجربه سینما و گسترش آن از طریق تعامل عمیق‌تر با طرفداران و پاداش دادن به آنها با دارایی‌های دیجیتال که می‌تواند به ارزش‌های فیزیکی تبدیل شود، دارد."

 

Sui، بلاک‌چینی است که برای پردازش همزمان چندین تراکنش طراحی شده و از زبان برنامه‌نویسی Move استفاده می‌کند که به‌طور اولیه توسط فیسبوک برای پروژه لیبرای متوقف‌شده طراحی شده بود.


منبع : The block