ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معرفی Fusion+ توسط 1inch: ارتقای نوین برای مبادلات بین‌زنجیره‌ای

2024/09/18
17:54
27

شبکه 1inch، یکی از برجسته‌ترین تجمیع‌کنندگان DEX برای بلاک‌چین‌های لایه ۱ مبتنی بر EVM و رول‌آپ‌های لایه ۲، به تازگی راهکار جدید خود با نام Fusion+ را معرفی کرده است. این به‌روزرسانی، امکان مبادلات بین‌زنجیره‌ای دارایی‌ها را به‌صورت یکپارچه و بدون نیاز به واسطه فراهم می‌کند.

 

بازار P2P برای مبادلات بین‌زنجیره‌ای

Fusion+ به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک راهکار غیرمتمرکز و خودمتصدی، به بهترین نرخ‌های ممکن برای مبادلات بین‌زنجیره‌ای دست یابند. این فرآیند با بهره‌گیری از فناوری سواپ‌های اتمی و قراردادهای هوشمند انجام می‌شود، که تضمین می‌کند تمام تراکنش‌ها یا به‌صورت کامل انجام شوند یا در صورت عدم موفقیت، دارایی‌ها به صاحب اولیه بازگردند.

 

استاندارد جدید مبادلات بین‌زنجیره‌ای

Fusion+ نسخه بهبود یافته‌ای از Fusion است که در اواخر سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد. این ارتقا با بهره‌گیری از مدل‌های حراج هلندی و منحنی‌های قیمت هوشمند، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در محیطی ایمن و کارآمد به مبادلات توکن بپردازند. همچنین، نسخه Fusion 2.0 که در ماه می ۲۰۲۴ معرفی شد، با حذف لایه قراردادهای تسویه، مبادلات را تا ۳۵ درصد ارزان‌تر کرد.

 

رشد چشمگیر شبکه 1inch در سال ۲۰۲۴

شبکه 1inch در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ شاهد رشد چشمگیری بود. حجم کل روزانه به‌طور میانگین ۱۲ درصد افزایش یافت و تعداد تراکنش‌ها نیز با رشد ۵۹ درصدی روبرو شد. 1inch همچنین موفق شد ۵۶ درصد از سهم بازار DEX اتریوم را به خود اختصاص دهد و با همکاری پروژه‌هایی چون Notcoin و Sign، به توسعه اکوسیستم تلگرام و TON کمک کند.


منبع : Cryptonews