ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

برنامه‌ریزی Blockdaemon برای عرضه اولیه عمومی (IPO) در هنگ کنگ تا سال ۲۰۲۶

2024/09/19
11:24
19

شرکت زیرساخت بلاکچین Blockdaemon با توجه به شرایط بازار، قصد دارد در سال ۲۰۲۶ به عرضه اولیه عمومی (IPO) بپردازد. کنستانتین ریشتر، مدیرعامل این شرکت، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ اعلام کرد که تصمیم‌گیری نهایی برای این عرضه به وضعیت بازار در سال آینده وابسته خواهد بود.

 

شرکت Blockdaemon که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شده، در زمینه ارائه خدمات زیرساختی بلاکچین از جمله راه‌اندازی نودها، خدمات استیکینگ و دسترسی به APIها فعالیت دارد. این شرکت با پشتیبانی از بیش از ۶۰ شبکه بلاکچین، مشتریان بزرگی از جمله بانک‌ها و شرکت‌های معتبری همچون Citibank، Goldman Sachs و Plaid را در اختیار دارد.

 

ریشتر همچنین اشاره کرد که با توجه به شرایط نامناسب نظارتی در آمریکا برای ارزهای دیجیتال، Blockdaemon عرضه اولیه خود را به جای آمریکا، در هنگ کنگ ترجیح می‌دهد. او انتظار دارد پس از انتخابات آمریکا، اوضاع نظارتی بهتر شود. Blockdaemon قصد دارد در سال آینده تیم خود را در آسیا دو برابر کند تا از این بازار رو به رشد استفاده کند.

 

این شرکت در سال ۲۰۲۱ در سری تأمین مالی A خود، موفق به جذب ۲۸ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌هایی نظیر Goldman Sachs و BlockFi شد و اکنون ارزش آن حدود ۳.۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.


منبع : Cryptonews