ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت WisdomTree پلتفرم توکنیزاسیون مبتنی بر اتریوم را معرفی کرد

2024/09/19
11:35
19

شرکت WisdomTree از پلتفرم جدید خود برای توکنیزاسیون دارایی‌های واقعی (RWA) با نام WisdomTree Connect رونمایی کرد. هدف این پلتفرم، که بر پایه بلاکچین اتریوم طراحی شده، فراهم کردن امکان تعامل مشتریان با توکن‌های صادرشده توسط WisdomTree در بلاکچین‌های مختلف است.

 

WisdomTree Connect به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که به محصولات تولیدکننده سود بر روی زنجیره بلاکچین دسترسی پیدا کنند و سوابق دیجیتال مربوط به وجوه دیجیتال WisdomTree را در کیف‌پول‌های خود دریافت کنند. این توکن‌ها می‌توانند به صورت خودمیزبان یا از طریق خدمات امانت‌داری شخص ثالث نگهداری شوند.

 

ویل پک، رئیس دارایی‌های دیجیتال در WisdomTree، بیان کرد که افزایش علاقه به دارایی‌های واقعی توکنیزه‌شده، منجر به ایجاد WisdomTree Connect شده است. او افزود که این پلتفرم فرصت‌های بیشتری برای تعاملات B2B و B2B2C فراهم می‌آورد و به شرکت‌ها امکان دسترسی به وجوه دیجیتال بدون خروج از اکوسیستم را می‌دهد.

 

پلتفرم جدید ابتدا از طریق پورتال وب و API قابل دسترسی است و در آینده برنامه‌هایی برای تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) دارد. کاربران سازمانی می‌توانند با استفاده از دلار آمریکا یا استیبل‌کوین USD Coin (USDC) خرید یا بازخرید انجام دهند.

 

پلتفرم WisdomTree Connect به اپلیکیشن WisdomTree Prime، که راه‌حل‌های دارایی دیجیتال را برای مشتریان خرده‌فروشی ارائه می‌دهد، complement می‌شود.

 

در حالی که WisdomTree در حال حاضر هفت محصول توکنیزه‌شده مختلف با ارزش ۱۲.۲ میلیون دلار ارائه می‌دهد، این شرکت به احتمال زیاد به سمت بلاکچین اتریوم مهاجرت خواهد کرد، زیرا اکوسیستم غیرمتمرکز اتریوم بزرگ‌ترین ارزش قفل‌شده را در بر دارد.


منبع : Cryptoslate