ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری Bitget با لالیگا اسپانیا به عنوان حامی رسمی ارزهای دیجیتال

2024/09/19
11:39
20

صرافی Bitget از ورود خود به بازار ورزش در شرق و جنوب شرق آسیا و آمریکای لاتین از طریق یک همکاری چند میلیون دلاری با لیگ فوتبال اسپانیا، لالیگا، خبر داد. این توافق که در رویداد Token2049 در سنگاپور معرفی شد، به Bitget اجازه می‌دهد به عنوان حامی رسمی ارزهای دیجیتال لالیگا فعالیت کند.

 

این همکاری به دنبال فلسفه مشترک "Make It Count" است و به هر دو طرف منافع ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. گریسی چن، مدیرعامل Bitget، اظهار داشت: "با پذیرش بیشتر نوآوری‌های دیجیتال در دنیای ورزش، ارزهای دیجیتال، بلاکچین و فناوری‌های نوظهور به بخشی جدایی‌ناپذیر از این تحول تبدیل شده‌اند. همکاری با لالیگا به ما این امکان را می‌دهد که رشد ارزهای دیجیتال در ورزش را تسریع کنیم و فرصت‌های جدیدی برای طرفداران و ورزشکاران ایجاد کنیم."

 

حامیان ارزهای دیجیتال در ورزش رو به افزایش هستند که نشان‌دهنده استفاده عمومی از ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره است. به طور مثال، UEFA در سال جاری برای دوره ۲۰۲۴-۲۰۲۷ لیگ قهرمانان مردان به دنبال حامیان ارز دیجیتال بود و Crypto.com به عنوان اولین و حامی جهانی انحصاری این تورنمنت معرفی شد.

 

لالیگا پیش از این نیز در سال ۲۰۲۱ توافقی چند ساله با Divi Labs امضا کرده بود که بر اساس آن، Divi به عنوان کیف‌پول رسمی ارز دیجیتال لالیگا در مناطق MENA، جنوب شرق آسیا و چین معرفی شد.


منبع : Cryptonews