ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ادغام Privado ID و Disco.xyz برای راه‌اندازی هویت یکپارچه در بلاکچین‌ها

2024/09/19
18:20
25

پلتفرم هویت دیجیتال Privado ID با Disco.xyz، تیم مدیریت داده‌های معتبر چندزنجیره‌ای، ادغام شده است. این ادغام به منظور ایجاد یک زیرساخت هویت دیجیتال یکپارچه برای پل زدن بین هویت‌های Web2 و Web3 انجام می‌شود.

 

Privado ID و Disco با هدف توسعه یک سیستم هویت دیجیتال یکپارچه که در بلاکچین‌های مختلف قابل استفاده باشد، همکاری می‌کنند. این سیستم با استفاده از اثبات‌های بدون دانش (zero-knowledge proofs) کیفیت و امنیت داده‌های هویتی را تضمین خواهد کرد.

 

ادغام این دو تیم به گسترش خدمات Privado ID در زنجیره‌های مختلف مانند Optimism، Arbitrum و Base کمک خواهد کرد و همچنین در حال بررسی راهکارهای ارائه این خدمات به پلتفرم‌های DeFi، اکوسیستم‌های شرکتی و ساختارهای حکومتی است.

 

Evin McMullen، بنیان‌گذار Disco و مدیر استراتژی جدید Privado ID، بر سرعت بخشیدن به توسعه پروتکل هویت یکپارچه تأکید کرده است. این سیستم به کاربران امکان می‌دهد که با هرکسی در جهان تعامل کنند و داده‌های معتبر خود را در پلتفرم‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

 

David Z، مدیرعامل Privado ID، بیان کرده که اتصال اعتماد قابل تایید در پروتکل‌ها کلید ساده‌سازی پیچیدگی‌های بلاکچین و داده‌ها است. با توجه به نیاز روزافزون به هویت و حریم خصوصی در عصر AI، این ادغام چشم‌انداز جدیدی برای تعاملات آنلاین و امنیت دیجیتال ارائه خواهد داد.


منبع : Cryptonews