ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

آیا آلت‌ سیزن نزدیک است؟

2024/09/21
10:28
42

تحلیل‌گران معتقدند که فصل آلت‌کوین‌ها ممکن است به زودی آغاز شود. کاهش 50 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا باعث افزایش تمایل سرمایه‌گذاران به دارایی‌های پرریسک مانند ارزهای دیجیتال شده و انتظارها برای شروع فصل آلت‌کوین‌ها افزایش یافته است.

 

موقعیت بازار ارزهای دیجیتال

به گفته Mason Jappa، مدیرعامل شرکت Blockware، کاهش نرخ بهره به تقویت دارایی‌های پرریسکی مانند بیت‌کوین کمک می‌کند و روند کلی برای ارزهای دیجیتال همچنان صعودی است. پس از سخنان Jerome Powell، رئیس فدرال رزرو، شاهد یک افزایش کوتاه مدت در بازار بودیم که به سود آلت‌کوین‌ها انجامید و سرمایه جدیدی به بازار وارد شد و ارزش بازار آلت‌کوین‌ها را تا 22 میلیارد دلار افزایش داد.

 

عملکرد آلت‌کوین‌ها

با وجود افزایش معاملات آلت‌کوین‌ها، تحلیل‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که هنوز جای زیادی برای رشد آلت‌کوین‌ها باقی است. در حال حاضر شاخص فصل آلت‌کوین‌ها در 45 قرار دارد، که پایین‌تر از سطح 75 است که نشانه فصل کامل آلت‌کوین‌هاست.

 

پیش‌بینی آینده

برخی تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که با شکستن کانال نزولی در بازار آلت‌کوین‌ها، فصل آلت‌کوین‌ها در دو فصل آینده آغاز خواهد شد. همچنین، پیش‌بینی‌های صعودی در مورد بیت‌کوین و تأثیر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز می‌تواند به افزایش قابل توجه قیمت‌ها کمک کند.


منبع : Cryptonews