ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

رشد استیبل‌کوین‌های غیردلاری در سال‌های آینده: چشم‌انداز ویزا

2024/09/21
10:36
26

بخش Cuy Sheffield، رئیس بخش کریپتو شرکت Visa، در رویداد Solana Breakpoint در سنگاپور اعلام کرد که استیبل‌کوین‌های مبتنی بر ارزهای فیات غیردلاری در سال‌های آینده رشد قابل‌توجهی خواهند داشت.

 

Sheffield با اشاره به اینکه دلار آمریکا برای پرداخت‌های بین‌المللی بسیار مناسب است، بیان کرد که برای بهینه‌سازی پرداخت‌ها، نیاز به تبدیل سریع و کارآمد ارزها وجود دارد و در اینجا نقش استیبل‌کوین‌های محلی دیگر پررنگ می‌شود. او همچنین پیش‌بینی کرد که در آینده، تمامی ارزهای فیات بزرگ روی بلاکچین نمایان خواهند شد، اگرچه در حال حاضر، استیبل‌کوین‌های دلاری ۹۹ درصد از کل عرضه بازار را تشکیل می‌دهند.

 

گسترش استیبل‌کوین‌های غیردلاری

Sheffield افزود که ورود استیبل‌کوین‌های جدیدی که تلاش می‌کنند خود را از USDT و USDC متمایز کنند، بسیار هیجان‌انگیز است. او گفت در آینده ممکن است بسیاری از کاربردهای استیبل‌کوین‌ها در پشت‌صحنه انجام شود، به طوری که برند آن‌ها چندان اهمیتی نداشته باشد و تنها اقتصاد و عملکرد آن‌ها مهم باشد. در همین راستا، شرکت‌های مختلفی مانند BitGo و PayPal با استیبل‌کوین‌های جدید خود وارد این بازار شده‌اند. به عنوان مثال، Revolut نیز برنامه دارد استیبل‌کوین خود را راه‌اندازی کند.

 

استفاده از استیبل‌کوین‌ها برای پرداخت‌های بین‌المللی

یکی از بزرگ‌ترین کاربردهای استیبل‌کوین‌ها که در سال ۲۰۲۴ نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته، حل چالش‌های پرداخت به فریلنسرهای خارج از کشور است. به گفته Sheffield، بسیاری از فریلنسرها در کشورهای مانند نیجریه و آرژانتین ترجیح می‌دهند دستمزد خود را به دلار دریافت کنند.

 


منبع : The block