ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پلتفرم Polymarket به دنبال جذب سرمایه ۵۰ میلیون دلاری و احتمال ایردراپ توکن

2024/09/24
16:31
22

پلتفرم Polymarket، بازار غیرمتمرکز پیش‌بینی، در حال بررسی جمع‌آوری ۵۰ میلیون دلار سرمایه است و در عین حال احتمال عرضه توکن خود را نیز مطرح کرده است. کاربران این پلتفرم گمانه‌زنی می‌کنند که ممکن است ایردراپ توکن برای کاربران اولیه انجام شود.

 

بر اساس گزارش‌ها، در این دور جدید جمع‌آوری سرمایه، ممکن است به سرمایه‌گذاران حق خرید توکن‌های آینده به عنوان پاداش داده شود. هنوز مشخص نیست که آیا سرمایه‌گذاران سهمی در این توکن‌ها خواهند داشت یا تنها حقوقی برای خرید آن دریافت می‌کنند.

 

این توکن احتمالی به کاربران امکان تأیید نتایج رویدادهای واقعی را خواهد داد، اما هنوز معلوم نیست که این توکن جایگزین پروتکل UMA فعلی خواهد شد یا به صورت مکمل عمل می‌کند. پروتکل UMA با رای‌گیری جامعه به حل نتایج بازار می‌پردازد.

 

موفقیت Polymarket از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۲۰ بر روی شبکه Polygon چشمگیر بوده است و تاکنون بیش از ۱ میلیارد دلار حجم معاملات را پشت سر گذاشته است. این موفقیت باعث جلب توجه رسانه‌های بزرگی مانند CNN و Bloomberg شده و آن‌ها از این پلتفرم برای پوشش اخبار استفاده می‌کنند.

 

با این حال، این موفقیت موجب شده است که Polymarket تحت نظارت دقیق نهادهای نظارتی مانند CFTC قرار گیرد، به ویژه در مورد فعالیت‌های مربوط به پیش‌بینی انتخابات. احتمال ایردراپ این توکن باعث شده است که کاربران بیشتری حجم معاملات خود را افزایش دهند، به امید دریافت پاداش بیشتری از ایردراپ‌های احتمالی آینده.


منبع : Cryptoslate