ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

راه‌اندازی سهام توکنیزه تسلا، گوگل و مایکروسافت بر روی پلتفرم INX

2024/09/24
22:06
18

شرکت‌های INX و Backed در حال گسترش پیشنهادات سهام توکنیزه خود برای کاربران غیرآمریکایی هستند. پس از موفقیت در عرضه سهام توکنیزه انویدیا، اکنون سهام توکنیزه تسلا (bTSLA)، مایکروسافت (bMSFT)، گوگل (bGOOGL) و گیم‌استاپ (bGME) به پلتفرم INX اضافه می‌شود.

 

علاوه بر این، این شرکت‌ها به زودی اولین ETF توکنیزه خود، S&P 500 ETF (bCSPX)، و همچنین سهام توکنیزه اپل (bAAPL) را راه‌اندازی خواهند کرد. تمامی این دارایی‌ها تحت قوانین اوراق بهادار اتحادیه اروپا ایجاد و بر روی شبکه Polygon توکنیزه شده‌اند.

 

شای داتیکا، مدیرعامل INX، اظهار داشت: «ما از گسترش همکاری‌مان با Backed برای افزودن این سهام توکنیزه جدید به پلتفرم تجاری خود خوشحالیم.» این پیشنهادات به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد تا از مزایای مالکیت جزئی و امنیت بلاکچینی بهره‌مند شوند و در خارج از ساعات عادی بازار، این اوراق بهادار را معامله کنند.

 

آدام لِوی، هم‌بنیان‌گذار Backed، تأکید کرد که با افزودن این دارایی‌ها، فرصت‌های بیشتری برای ساخت پورتفولیوهای متنوع برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود. توکن‌ها در بلاکچین، مالکیت را تعریف کرده و امنیت و شفافیت بیشتری را ارائه می‌دهند.


منبع : Cryptobriefing