ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پی‌پل به کسب‌وکارهای آمریکایی امکان خرید و انتقال ارزهای دیجیتال را می‌دهد

2024/09/26
10:14
22

پی‌پل در اقدامی جدید برای گسترش حضور خود در دنیای دارایی‌های دیجیتال، اعلام کرد که به مشتریان کسب‌وکارهای آمریکایی امکان خرید، فروش، نگهداری و انتقال ارزهای دیجیتال را فراهم خواهد کرد.

 

پی‌پل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این اقدام جدید، گامی دیگر در راستای افزایش کاربرد ارزهای دیجیتال است که امکان عملکرد بیشتر را برای میلیون‌ها فروشنده در ایالات متحده فراهم می‌سازد.» لازم به ذکر است که این خدمات در ایالت نیویورک در دسترس کسب‌وکارها نخواهد بود.

 

این تصمیم پس از آن گرفته شد که پی‌پل در سال‌های اخیر چندین ابتکار عمل را برای کسب سهم بیشتر از بازار دارایی‌های دیجیتال معرفی کرده است. پی‌پل ابتدا در سال ۲۰۲۰ به کاربران خود و ونمو اجازه داد تا ارزهای دیجیتال را در کیف‌پول‌هایشان نگهداری کنند. همچنین سال گذشته، استیبل‌کوین پی‌پل (PYUSD) را که به دلار آمریکا متصل است، در بستر اتریوم و سولانا راه‌اندازی کرد. عرضه این استیبل‌کوین هم‌اکنون به حدود ۳۵۰ میلیون دلار رسیده است.

 

خوزه فرناندز دا پونته، معاون ارشد پی‌پل، در بیانیه‌ای گفت: «از زمانی که به مشتریان پی‌پل و ونمو امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال را دادیم، چیزهای زیادی درباره چگونگی استفاده آن‌ها از این دارایی‌ها یاد گرفتیم. اکنون صاحبان کسب‌وکارها نیز تمایل به دسترسی به همان قابلیت‌های ارزهای دیجیتال برای مشتریان دارند و ما خوشحالیم که این تقاضا را برآورده می‌کنیم.»

 

علاوه بر این، پی‌پل اعلام کرد که به فروشندگان آمریکایی اجازه خواهد داد تا ارزهای دیجیتال خود را به کیف‌پول‌های شخص ثالث واریز کرده و همچنین توکن‌های پشتیبانی شده را از آدرس‌های خارجی دریافت کنند.


منبع : The block