ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

انتشار ۱.۳ میلیارد دلار توکن‌های جدید از سوی Celestia، Sui و Aptos در اکتبر

2024/09/30
10:21
23

در ماه اکتبر، بیش از ۳ میلیارد دلار توکن‌های جدید وارد بازار ارزهای دیجیتال خواهند شد. پروژه‌هایی مانند Celestia (TIA)، Sui (SUI) و Aptos (APT) بزرگترین انتشار توکن‌ها را در این ماه تجربه خواهند کرد. طبق داده‌های Token Unlocks، این پروژه‌ها حدود ۱.۳ میلیارد دلار توکن به مشارکت‌کنندگان اکوسیستم خود تخصیص خواهند داد.

 

Sui در اول اکتبر ۶۴.۱۹ میلیون توکن SUI، معادل ۱۰۸ میلیون دلار، آزاد خواهد کرد که ۲.۴ درصد از عرضه در گردش این توکن است. این توکن‌ها به سرمایه‌گذاران سری A و B، مشارکت‌کنندگان اولیه و خزانه‌داری Mysten Labs اختصاص داده می‌شود. قیمت توکن SUI در هفته منتهی به این انتشار ۸ درصد افزایش یافت.

 

Aptos نیز در ۱۱ اکتبر ۱۱.۳ میلیون توکن APT آزاد خواهد کرد که ۲.۲ درصد از عرضه در گردش آن است. این توکن‌ها به بنیاد، جامعه، مشارکت‌کنندگان اصلی و سرمایه‌گذاران اختصاص داده می‌شود. قیمت توکن APT پیش از این آزادسازی با نوساناتی مواجه شد.

 

Celestia در ۳۰ اکتبر ۱۷۵.۵۶ میلیون توکن TIA آزاد خواهد کرد که معادل ۸۲ درصد از عرضه در گردش این توکن است. این توکن‌ها به سرمایه‌گذاران اولیه و مشارکت‌کنندگان اصلی تخصیص داده می‌شود. پیش از این آزادسازی، Celestia موفق به جذب ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شد و قیمت توکن آن ۱۴ درصد افزایش یافت.

 

انتظار می‌رود این انتشار گسترده توکن‌ها که مجموعاً بیش از ۳ میلیارد دلار خواهد بود، دینامیک بازار را تحت تأثیر قرار دهد. تیم Token Unlocks هشدار داده که برای جلوگیری از تصمیمات عجولانه، نظارت دقیق بر بازار ضروری است.


منبع : Cryptobriefing