ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ادغام Sui، XRP Ledger و EigenLayer با پلتفرم جدید Axelar برای یک وب ۳ متصل‌تر

2024/10/03
17:21
24

پلتفرم Axelar رسماً از Mobius Development Stack (MDS)، ابزاری که هدف آن ساده‌سازی و افزایش اتصال بین بلاکچین‌های مختلف است، رونمایی کرد. بلاکچین‌های لایه ۱ مانند Sui، XRP Ledger، Stellar و همچنین ارائه‌دهندگان امنیتی مانند EigenLayer و OpenZeppelin از این پلتفرم برای ایجاد یک اکوسیستم وب ۳ کاملاً متصل استفاده خواهند کرد.

 

MDS به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌هایی بسازند که بر روی چندین شبکه بلاکچین به طور همزمان عمل کنند و ارتباطات میان‌زنجیره‌ای را بدون نیاز به تغییر بین شبکه‌ها بهبود بخشند. این پلتفرم اولین رویکرد جامع برای هم‌کنش‌پذیری را ارائه داده و قابلیت‌های شخصی‌سازی و خدمات یکپارچه را برای سیستم‌های مختلف فراهم می‌کند.

 

این نوآوری نه تنها تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد، بلکه باعث تسریع در نوآوری‌های بیشتر در دنیای وب ۳ نیز خواهد شد. به‌علاوه، با معرفی ویژگی‌هایی مانند Interchain Amplifier و Interchain Token Service (ITS)، امکان توکنایز کردن دارایی‌ها و ادغام سریع‌تر دارایی‌های دنیای واقعی با بلاکچین‌های مختلف فراهم می‌شود.

 

این پلتفرم همچنین با بهره‌گیری از جدیدترین ویژگی‌های امنیتی از Babylon و EigenLayer، تعاملات میان‌زنجیره‌ای را با سطوح امنیتی بلاکچین‌های بیت‌کوین و اتریوم تقویت می‌کند.


منبع : Cryptobriefing