ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معرفی اوراکل‌های جدید RedStone برای استیکینگ بیت‌کوین با پشتیبانی Arrington Capital

2024/10/07
22:28
10

شرکت RedStone با پشتیبانی مالی Arrington Capital از راه‌اندازی اوراکل‌های استیکینگ بیت‌کوین خبر داده است. این اوراکل‌ها به منظور بهبود پروتکل‌های DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) در پلتفرم‌هایی همچون اتریوم، آوالانچ و پالیگان توسعه یافته‌اند و داده‌های لحظه‌ای در مورد بیت‌کوین استیک شده و توکن‌های لیکوئید استیکینگ (LST) ارائه می‌دهند.

 

در جولای 2024، RedStone موفق به جمع‌آوری ۱۵ میلیون دلار سرمایه به رهبری Arrington Capital شد تا به توسعه فعالیت‌های خود ادامه دهد. این شرکت خدمات داده‌ای را به بلاکچین‌ها و فناوری‌های لایه ۲ که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار هستند، ارائه می‌کند.

 

اوراکل‌های استیکینگ بیت‌کوین RedStone قادرند اطلاعات لحظه‌ای در مورد بیت‌کوین استیک شده و توکن‌های لیکوئید استیکینگ (LST) ارائه دهند. این اوراکل‌ها مقدار بیت‌کوین استیک شده را ردیابی کرده و صدور LST در شبکه اتریوم را پایش می‌کنند و ارزش خالص دارایی‌های این توکن‌ها را به صورت آنی محاسبه می‌نمایند.

 

در ادامه، RedStone قصد دارد این اوراکل‌ها را با پلتفرم‌هایی مانند pumpBTC وSolv ادغام کند و همچنین از زنجیره‌های دیگری همچون Arbitrum، Base و BNB Chain نیز پشتیبانی کند. یاکوب ووجچیوفسکی، مدیرعامل RedStone، اعلام کرد: "با رشد استیکینگ بیت‌کوین، ما خدمات داده‌ای خود را گسترش خواهیم داد تا نیازهای رو به رشد آن را پشتیبانی کنیم."

 

این اوراکل‌ها همچنین در پلتفرم‌های Morpho، Gearbox، Pendle و ZeroLend برای تعاملات بیت‌کوین و اتریوم خدمات داده‌ای ارائه می‌دهند و جایگاه RedStone را در حوزه DeFi مستحکم‌تر خواهند کرد.

 


منبع : Cryptonews