ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

نخستین محصول سرمایه‌گذاری مبتنی بر بیت‌کوین در شورای همکاری خلیج فارس توسط بانک ملی بحرین

2024/10/08
16:41
9

بانک ملی بحرین (NBB) اولین محصول سرمایه‌گذاری ساختار یافته مبتنی بر بیت‌کوین را در منطقه شورای همکاری خلیج فارس (GCC) راه‌اندازی کرد. این محصول که با همکاری شرکت دارایی‌های دیجیتال ARP Digital معرفی شد، به سرمایه‌گذاران فرصت می‌دهد از رشد بالقوه بیت‌کوین بهره‌مند شوند، در حالی که حفاظت ۱۰۰ درصدی سرمایه در صورت روند نزولی نیز ارائه می‌دهد.

 

این محصول در رویداد Fintech Forward 2024 معرفی و اعلام شد که فقط برای سرمایه‌گذاران معتبر قابل دسترسی خواهد بود. هشام الکردی، مدیرعامل گروه NBB، تاکید کرد که این محصول نشان‌دهنده تمرکز بانک ملی بحرین بر ارائه راهکارهای نوآورانه و ایمن برای مدیریت ثروت و تنوع‌بخشی به سبد سرمایه‌گذاری‌ها است.

 

عبدالله کانو، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل ARP Digital، افزود که این سرمایه‌گذاری در چارچوبی بسیار ایمن طراحی شده و درهای جدیدی را برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال رویکرد محاسبه‌شده در دارایی‌های دیجیتال هستند، باز می‌کند.

 

این محصول سرمایه‌گذاری در کشورهای بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی در دسترس خواهد بود.

 

بحرین: هاب نوظهور ارزهای دیجیتال در منطقه

این خبر تنها چند هفته پس از اعطای مجوز خدمات پرداخت به Crypto.com توسط بانک مرکزی بحرین اعلام شد. این مجوز به Crypto.com اجازه می‌دهد خدمات پرداخت مبتنی بر پول الکترونیک و ارزهای فیات را در منطقه گسترش دهد. بحرین به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مراکز پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) است و بر اساس گزارش Chainalysis، این منطقه 7.5٪ از حجم تراکنش‌های جهانی ارزهای دیجیتال را در بازه زمانی ژوئیه 2023 تا ژوئن 2024 به خود اختصاص داده است.


منبع : Cryptonews