ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گسترش گزینه‌های پرداخت رمزارزی با همکاری Samsung Pay و Alchemy Pay

2024/10/09
16:27
10

اپ Samsung Pay با همکاری Alchemy Pay امکان پرداخت‌های رمزارزی را در ۲۴ کشور مختلف گسترش داده است. بر اساس اعلام ۷ اکتبر، بیش از ۵۰۰,۰۰۰ کاربر Alchemy Pay می‌توانند کارت‌های مجازی خود را به Samsung Pay متصل کرده و از آن برای پرداخت‌های آنلاین و حضوری استفاده کنند.

 

این خدمات در مناطق مختلف از جمله آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا و استرالیا قابل استفاده است. Samsung Pay با میلیون‌ها فروشنده همکاری دارد و سالانه میلیاردها دلار حجم تراکنش را مدیریت می‌کند.

 

این دومین بار است که Samsung Pay به‌طور چشمگیری در حوزه رمزارزها ادغام می‌شود. پیش از این، در می ۲۰۲۰، این پلتفرم همکاری خود را با Swipe برای استفاده از کارت‌های ویزای دبیت آغاز کرده بود.

 

Alchemy Pay نیز به‌تازگی به دنبال گسترش خدمات پرداخت‌های سنتی است و از زمان ادغام Google Pay در سرویس کارت مجازی خود در سال جاری، به دنبال ایجاد همکاری‌های بیشتری است.

 

طبق یک نظرسنجی از EY-Parthenon، ۲۹٪ از سرمایه‌گذاران رمزارز برای پرداخت‌ها از دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند که نسبت به سال ۲۰۲۲، ۶٪ افزایش داشته است.  با توجه به آمارها، ۵۳٪ از سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی نیز علاقه‌مند به دریافت حقوق خود از طریق دارایی‌های دیجیتال هستند.


منبع : Cryptoslate