ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ورود رسمی پروژه مالی خانواده ترامپ به شبکه اتریوم: همکاری با Aave

2024/10/10
09:57
14

پروژه مالی "ورلد لیبرتی فایننشال" که توسط خانواده ترامپ و دوستانش حمایت می‌شود، پیشنهاد رسمی خود برای راه‌اندازی بر بستر اتریوم و همکاری با پروتکل Aave V3 را اعلام کرد. این پروژه قصد دارد از قابلیت‌های وام‌دهی و وام‌گیری Aave برای ارائه خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) به کاربران استفاده کند.

 

تیم این پروژه در پلتفرم X اعلام کرد: «ما Aave را به‌دلیل امنیت بالا و سابقه درخشان در پروتکل‌های وام‌دهی و وام‌گیری انتخاب کرده‌ایم. همکاری با Aave به ما کمک می‌کند تا پلتفرمی امن و قابل‌اعتماد برای کاربران خود ایجاد کنیم.»

 

امکانات و برنامه‌های آینده

این پروژه قصد دارد امکان وام‌دهی و وام‌گیری از طریق توکن‌های ETH، WBTC، USDC و USDT را فراهم کند. همچنین بخشی از سود پروتکل به ذخیره اکوسیستم Aave اختصاص داده خواهد شد. در صورت موفقیت این همکاری، تیم پروژه قصد دارد گسترش خود را به لایه ۲ اتریوم نیز ادامه دهد.

 

پروژه "ورلد لیبرتی فایننشال" همچنین فروش یک توکن حکمرانی غیرقابل انتقال به سرمایه‌گذاران معتبر را تأیید کرده است که ۶۳ درصد آن به عموم، ۱۷ درصد به پاداش کاربران و ۲۰ درصد به اعضای تیم اختصاص داده خواهد شد.

 

واکنش‌ها و پتانسیل ورود کاربران جدید

این پروژه با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است، اما برخی معتقدند که این همکاری می‌تواند مخاطبان جدیدی را به دنیای مالی غیرمتمرکز معرفی کند. علیرغم وجود بیش از ۵۷ میلیارد دلار سرمایه در پروتکل‌های DeFi، هنوز تعداد کاربران این بخش محدود است. همکاری با Aave می‌تواند به این حوزه کمک کند تا جایگاه خود را به‌عنوان رهبر بازار تقویت کند.

 

در نهایت، رأی‌گیری درباره این همکاری به‌زودی توسط دارندگان توکن Aave انجام خواهد شد تا در صورت تأیید، فرآیند بازخورد و آزمایش این پروژه آغاز شود.


منبع : The block