ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پلتفرم «Jade City» اولین محموله Jade را به چین ارسال کرد

2024/10/10
10:14
9

پلتفرم «Jade City»، که بر روی دارایی‌های واقعی (RWA) تمرکز دارد، نخستین محموله Jade را از شریک معدنی خود به یک انبار در استان گوانگدونگ چین ارسال کرده است. این استان به خاطر تولید Jade و وجود بزرگترین مراکز تجاری Jade در کشور شناخته می‌شود. این ارسال گامی مهم برای «Jade City» است تا از فروش Jadeها سودآوری کرده و پلتفرم نوآورانه توکن‌سازی RWA خود را راه‌اندازی کند.

 

در ماه جولای، شرکت «Jade وولت» ۲.۱ میلیون دلار برای راه‌اندازی تولید یک معدن Jade در قزاقستان جذب سرمایه کرد. پلتفرم «Jade City» به سرمایه‌گذاران امکان دسترسی به بازار ۵۰ میلیارد دلاری Jade را می‌دهد که به‌طور سنتی محدود و در انحصار چند بازیگر بزرگ بوده است. این پلتفرم قصد دارد توکن‌سازی RWA را در اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز کند.

 

اهمیت Jade در چین

Jade در فرهنگ چین نه‌تنها به‌عنوان یک سنگ قیمتی، بلکه به‌عنوان نمادی از پاکی، صداقت و وضعیت اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. این سنگ به‌دلیل کم‌یابی و مهارت‌های پیچیده‌ای که برای تبدیل آن به آثار هنری لازم است، از طلا باارزش‌تر محسوب می‌شود.

 

پلتفرم «Jade City» قصد دارد اوراق قرضه پشتیبانی‌شده با Jade منتشر کند و به سرمایه‌گذاران بازدهی بالا در Jade فیزیکی توکن‌شده ارائه دهد. این توکن‌ها می‌توانند در بازار معامله شوند یا در تجربه‌ای گیم‌محور استفاده شوند که در آن سرمایه‌گذاران می‌توانند از جعبه‌های گنج مجازی Jadeهای باارزش برنده شوند.

 

براساس گزارش‌ها، بازار Jade چین که سالانه ۵۰ میلیارد دلار ارزش دارد، از اوایل دهه ۲۰۰۰ ده برابر شده و از بازار الماس پیشی گرفته است. پلتفرم «Jade City» امیدوار است با استفاده از فناوری بلاکچین، دسترسی و شفافیت را در یکی از ارزشمندترین بازارهای سنگ‌های قیمتی دنیا فراهم کند.


منبع : Cryptonews