ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شکایت دوباره جاش جرت علیه IRS درباره مالیات بر پاداش‌های ارزهای دیجیتال

2024/10/11
09:43
11

جاش جرت، یکی از کاربران برجسته شبکه تزوس، دوباره از اداره مالیات آمریکا (IRS) به دلیل سیاست‌های مالیاتی مربوط به پاداش‌های ارزهای دیجیتال شکایت کرده است. جرت ادعا دارد که پاداش‌هایی که از طریق استیکینگ به دست می‌آید نباید به عنوان درآمد مشمول مالیات شود و باید به عنوان دارایی در زمان فروش مالیات‌گذاری گردد. در این پرونده، او به همراه همسرش جسیكا جرت، درخواست بازپرداخت مالیات ۱۲,۱۷۹ دلاری را برای ۱۳,۰۰۰ توکن تزوس که در سال ۲۰۲۰ به دست آورده‌اند، دارند.

 

این شکایت ادامه‌ی یک پرونده قبلی در سال ۲۰۲۱ است که جرت برای پاداش‌های استیکینگ تزوس در سال ۲۰۱۹ مطرح کرده بود. در آن زمان، IRS پیشنهاد بازپرداخت ۴,۰۰۰ دلار را داد اما جرت به منظور ادامه‌ی پرونده و رسیدگی حقوقی به این موضوع، این مبلغ را رد کرد.

 

با این حال، در سپتامبر ۲۰۲۴ دادگاه پرونده را رد کرد و IRS اعلام کرد که بازپرداخت کامل انجام شده و موضوع از لحاظ قانونی "منتفی" است. این تصمیم با سیاست جدید IRS در سال ۲۰۲۳ که پاداش‌های ارزهای دیجیتال را به عنوان درآمد مشمول مالیات می‌داند، در تضاد است. Coin Center و دیگر نهادهای حامی ارزهای دیجیتال از این پرونده حمایت می‌کنند و معتقدند قوانین مالیاتی فعلی می‌تواند مانع مشارکت در شبکه‌های غیرمتمرکز شود.


منبع : The block