ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شکایت SEC از Cumberland DRW به دلیل تجارت اوراق بهادار بدون مجوز

2024/10/11
09:46
12

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در تاریخ ۱۰ اکتبر از Cumberland DRW، یکی از فعالان برجسته بازار ارزهای دیجیتال، به دلیل فعالیت به عنوان فروشنده اوراق بهادار بدون مجوز شکایت کرد. SEC ادعا می‌کند که این شرکت از سال ۲۰۱۸ تاکنون بیش از ۲ میلیارد دلار ارز دیجیتال که به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌شود، معامله کرده است.

 

SEC تأکید دارد که قوانین فدرال، تمامی فروشندگان اوراق بهادار را ملزم به ثبت نزد این کمیسیون می‌کند و ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. همچنین، شکایت بیان می‌کند که Cumberland به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان اصلی نقدینگی در بازار کریپتو، مسئولیت بیشتری در قبال رعایت قوانین دارد.

 

SEC به دنبال توقف این فعالیت‌ها و دریافت سودهای غیرقانونی به همراه جریمه‌های نقدی است. Cumberland در پاسخ به این شکایت اعلام کرده که عملیات خود را تغییر نخواهد داد و به مبارزه حقوقی با این پرونده ادامه خواهد داد.

 

Cumberland همچنین ادعا می‌کند که از سال ۲۰۱۹ با مجوز کارگزار-فروشنده فعالیت کرده و تلاش‌هایش برای هماهنگی با SEC ادامه داشته است. این شرکت نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار دارایی در ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و استیبل‌کوین‌ها دارد.


منبع : Cryptoslate