ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

آغاز فروش عمومی توکن‌های WLFI توسط World Liberty Financial

2024/10/13
09:51
23

شرکت World Liberty Financial، یک پروژه دیفای (DeFi) تحت حمایت دونالد ترامپ و خانواده او، از تاریخ ۱۵ اکتبر فروش عمومی توکن‌های WLFI خود را آغاز می‌کند. این فروش برای همه کسانی که از طریق وایت‌لیست (whitelist) واجد شرایط شده‌اند، در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر، این پروژه در تاریخ ۱۴ اکتبر یک جلسه در توییتر اسپیسز برگزار می‌کند.

 

طبق نقشه راه این پروژه، در اولین مرحله از فروش، هدف جمع‌آوری ۳۰۰ میلیون دلار تعیین شده است. این فروش ۲۰ درصد از کل عرضه توکن‌ها را با ارزشی معادل ۱.۵ میلیارد دلار عرضه می‌کند. به گزارش The Block، وایت‌لیست این پروژه در تاریخ ۳۰ سپتامبر باز شد و هزاران نفر ثبت‌نام کردند.

 

از کل توکن‌های WLFI، ۶۳ درصد به فروش عمومی اختصاص داده شده است، ۱۷ درصد به پاداش کاربران و ۲۰ درصد برای جبران هزینه تیم. این توکن‌ها برای سرمایه‌گذاران معتبر در ایالات متحده و انگلستان و همچنین سرمایه‌گذاران واجد شرایط خارج از این کشورها قابل دسترسی هستند.

 

پلتفرم World Liberty Financial به دنبال ترویج استفاده گسترده از دارایی‌های دیجیتال از طریق یک پلتفرم کامل و سازگار با قوانین برای تأمین مالی جایگزین است. در فاز اول، این پروژه نسخه‌ای از پلتفرم وام‌دهی دیفای Aave را در شبکه اتریوم و لایه دوم Scroll راه‌اندازی می‌کند که امکان وام‌دهی و وام‌گیری توکن‌هایی مانند بیت‌کوین، اتر و استیبل‌کوین‌ها را فراهم می‌سازد.

 

این پروژه که توسط اریک و دونالد ترامپ جونیور معرفی شده بود، واکنش‌های متفاوتی را از سوی حامیان و منتقدان ارزهای دیجیتال دریافت کرده است. برخی معتقدند که این پروژه به دلیل ارتباط با خانواده ترامپ، می‌تواند به تصویب قوانین ساختار بازار کریپتو آسیب بزند.


منبع : The block