ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تقویت ارتباط‌پذیری بلاک‌چین TON با همکاری Axelar

2024/10/16
19:09
4

بنیاد TON به منظور افزایش ارتباط‌پذیری بلاک‌چین خود با سایر زنجیره‌ها، پلتفرم Axelar و بسته توسعه Mobius آن را به عنوان راه‌حلی برای این هدف انتخاب کرده است. توسعه‌دهندگان TON قصد دارند از این تکنولوژی برای انتقال دارایی‌ها بین TON و دیگر بلاک‌چین‌ها و همچنین پشتیبانی از توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) بین زنجیره‌ای استفاده کنند.

 

آنتونی تیسیوارف، مدیر توسعه اکوسیستم در بنیاد TON، این همکاری را به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای ایجاد یک لایه ارتباط‌پذیری TON توصیف کرد و گفت که این پلتفرم به توسعه‌دهندگان امکان ادغام امن و آسان اپلیکیشن‌ها در شبکه‌های مختلف را می‌دهد.

 

هدف این ادغام جلوگیری از تکه‌تکه شدن نقدینگی، اطمینان از عدم جدایی دارایی‌ها در زنجیره‌های مختلف و کاهش سردرگمی کاربران از طریق ارائه یک تجربه یکپارچه بین زنجیره‌ای است. توسعه‌دهندگان TON می‌خواهند از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال تلگرام و مینی‌اپلیکیشن‌ها بهره ببرند تا کاربران بتوانند بدون ترک اپلیکیشن با خدمات مختلف تعامل داشته باشند.

 

تا به امروز، اکوسیستم TON با کمبود راه‌حل‌های کاربرپسند برای ارتباط‌پذیری مواجه بوده که این موضوع انتقال دارایی‌ها را در زنجیره‌های مختلف دشوار کرده است. Axelar، به عنوان یک پلتفرم ارتباط‌پذیری، به اتصال چندین بلاک‌چین از جمله اتریوم، کاسموس و پولکادات می‌پردازد و ابزارهای لازم برای تسهیل ارتباط‌پذیری امن را ارائه می‌دهد.


منبع : The block