ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

۱.۲ میلیون ایپ‌کوین توسط سرمایه گذار بزرگ شیبا خریداری شد

2022/05/07
17:04
304

وبسایت WhaleStats گزارش کرده است که نهنگ اتریوم که در رتبه ۲۵ نهنگ های این پلتفرم قرار دارد، کمی بیش از ۱.۲ میلیون ایپ‌کوین را به دست آورده است. این توکن بیشترین تعداد معامله را در بین بزرگترین سرمایه گذاران اتریوم دارد. در این میان، نهنگ های دیگر همچنان به خرید میلیاردی شیبا اینو ادامه می دهند.

 نهنگ اتریوم که صاحب کیف پولی با نام «سابو» می‌باشد، تعداد زیادی ایپ‌کوین به دست آورده است. او ۱،۲۰۰،۰۲۶ ایپ‌کوین خریده استکه برابر با ۱۴،۸۶۸،۳۲۲ دلار برای او تمام شده است.

 "سابو" را می توان نهنگ شیبا نامید زیرا پرتفوی این آدرس حاوی ۷۴،۴۷۳،۴۶۴ دلار شیبا اینو یعنی ۳،۷۳۱،۱۳۵،۴۷۰،۹۴۱ توکن شیبا اینو است.

  توکن‌های این میم‌کوین ۱۷.۶۴ درصد از ثروت نهنگ سابو را تشکیل می‌دهند که در این کیف پول نگهداری می‌شود، در حالی که متیک با ۲۶.۸۳ درصد بیشترین تعداد سکه از نظر ارزش دلار در پرتفوی او را به خود اختصاص می‌دهد.  شیبا بعد از متیک در جایگاه دوم قرار دارد.

 در حال حاضر، ایپ‌کوین پرمعامله ترین توکن در زنجیره اتریوم در میان ۱۰۰ کیف پول بزرگ می‌باشد. کیف پول "سابو" در مجموع ۱۶،۰۵۸،۷۱۷ دلار ایپ‌کوین دارد که ۳.۸ درصد از پرتفوی او را تشکیل می دهد.


منبع : U Today